21 Mart 2020 Cumartesi

#EvdeHayatVar 🏡




(Videoyu mutlaka dinlemenizi öneririm.)
İçiniz çoşkuyla dolacak garanti ederim😍  



funny pictures fail GIF



Evdeyiz.

Dengeler değişti. 

#sokaktahayatvar heştegleri çöpe.

Sağlığa dikkat.

Uyku çok önemli.

'Artık daha mı rahat uyuyorum ne..'

Beslenmeye dikkat!

'Aha 1 kg almışım 😨 '

Film izle.

'Abarttım galiba, gözlerim sulanıyo 😵'

Tohum ekim zamanı.

'Yaşasın balkonda bir sürü zerzevatlı saksım oldu 🎍'

Hareket et.

'Haydi dans zamanı 💃🏿 ' 





{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




not: gif buradan alıntıdır.





7 yorum:

  1. Ya Insta'da falan fark ettim, çok hoşuma gitti. Böyle İtalyanlar akşam vakti müzik açmışlar, millet pencerelerinde, balkonlarında dans ediyor. Ya da böyle projeksiyonla karşı evdeki duvara falan klip yansıtmışlar, kimisi balkonda çalgı çalıyor falan. Çok güzel ya, burda da olsa ya. Yine evde olup bu şekilde virüsle falan başa çıkabilsek keşke bizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı,
      Bence bizde de olacak yavaş yavaş.. daha evden çıkmamayı yeni idrak ediyoruz, eh bir de tam anlamıyla yasak gelirse sen gör o zaman eğlenceyi, diye düşünüyorum :D

      Sil
  2. Bu videoyu izlemiştim daha önce çok güzel :)) Evde kalalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanın içini açıyor değil mi Kağıt Salıncak :)))
      Evde oyalanalım :)

      Sil
  3. Sağlıkla atlatalım bu günleri ülkece, bitsin gitsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BT, amin diyorum du duaya.. gerekli, gereksiz bir sürü bilgi doldu heryer...

      Sil
  4. Sevgili İlkay, bu bahar biraz uzak kalıyoruz doğa seyirlerine ama neyseki videolar var :))
    İnşallah o çiçeklerin arasında da olacağız, yakındır. :)))

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H