19 Temmuz 2012 Perşembe

gül ibrişim













Seyretmesi çok keyifli bir ağaç. Çiçekleri, bir balerin zerafetinde duruyor dallarda. Etrafına saçtığı koku ise, insanın aklını başından alacak cinsten. Saçaklı çiçeklerini alıp yüzüne sürmek istiyor insan. Göz ve burun algılayıcılarına müthiş hitap ediyor. Üstelik adı da kendi gibi zarif bir salınımda. "GÜLİBRİŞİM" insan söylemeye doymuyor... gülibrişim.. gülibrişim... gülibrişim... gülibrişi... 











not: ağaç hakkında detaylı bilgi için buraya tıklayın.



8 yorum:

  1. Merhaba Sezer,

    Ben bu güzel ağaca kısaca "gül-ipek" diyorum. "İpek ağacı" da diyebilirim. "İbrişim" kalınca bükülmüş ipek ipliği anlamına geliyor bilirsin. Demek istediğim ağacın görünümü o denli ince ki ona "ibrişim" diyemiyorum bir türlü.
    Sevgiler...
    Özhan

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Özhan,

    Bu iki kelimenin yanyana gelmesi beni cezbetti ilk bakışta. Evet haklısın, çok zarif bir çiçek. İpek ağacı da kabul :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. Hele kokusunu duysanız, bayılırsınız İçimden Geldiği Gibi :)

    YanıtlaSil
  4. gulibrisim, gulibrisim... birde kitap var hala okumadigim gulibrisim agaciyla sohbetler:) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. O kitabı bilmiyordum, inceleyeceğim sayenizde Beste :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Bu ağacın bir fotoğrafını çekmiştim. Çiçekleri çok hoştu gerçekten. Fakat ismini bilmiyordum. Sayenizde öğrenmiş olduk. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Uzun zaman önceki yayınlara ziyaret olunca ne mutlu olurmuş insan.. Ben teşekkür ederim misafirliğiniz için. Saygılar,

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H