19 Temmuz 2020 Pazar

Pazar Müziği 🎵








Pazar müziğinin altında bu fotoğrafın işi ne değil mi? 

Bugün izlediğim bir filmin sahnesinde kadın, 
mutfağındaki musluktan bardağa su doldurup içti. 

Ve birden, aniden musluktan su içebildiğimiz günleri özledim. 
İçinizden bazıları şimdilerde var olan musluğun yanına bir musluk takılarak, alt dolaplarda da bir sürü zımbırtısının bulunduğu yeni oluşumdan söz edecek. 

Hayır!

 Benim bahsettiğim tek musluklu dönemler (tek kanallı televizyon dönemleri gibi oldu ama öyle).

Ah! diyorum.

O günlere özlemle...

"Tesadüfen" isimli bu şarkıyı da tesadüfen buldum. 

İyi dinlemeler, iyi pazarlar.
 






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-





not: kullanılan görsel yandexten alıntıdır.




2 yorum:

  1. Selamlar, İstanbul'da 80'li ya da 90'lı yıllarda musluktan su içmeyi bıraktık. Bazen ben de aynı hisse kapılıyorum... Anadolu'da hala musluktan su içilen yerler var. Hayret ettiğimizi gördüklerinde gülüyorlar halimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Filmgündemi,
      Evet 87 de musluktan içebildiğimi hatırlıyorum Moda' da otururken.. :(

      Şu an oturduğum yerden önce köydeydim bildiğin.. musluktan akan su ilk sene içilebilirdi ancak ne oldu sonrasında bilmiyorum tadı değişti. Egede sular çok kireçli bir de..

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H