15 Mart 2018 Perşembe

Blog keşifleri 💻




Daha önce hazırladığım bir mim' de, çok uzun zamandır bloğuna yeni bir yazı yazmayan bloggerlar ve terkedilmiş gibi duran bloglar hakkında yazmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

İşte orda özlem duyarak andığım bloggerlardan biri olan sevgili Nessuno tekrar blog yazmaya başladı. Bu sevinçle ben de hem onu, hem de kendi keşfim olan bazı blogları tanıtmak istedim. Çok naif ve hoş bloglar, keyifle incelemeniz ve okumanız için aşağıda listeledim.



♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮♥✿⊱╮




Blog sahibi: Nessuno

Hakkında: Hayat bir okyanus. Derinlerde göremediğimiz ne çok şey var. Elimizde bir kepçe oysa, okyanustan bir katre su almak için. Çıkar çıkar çıkarabildiğin kadar. Ancak o kadar yani kepçe kadar. Ama olsun bu da az şey mi ? az değil çünkü o sayede devam etme ihtimalin var, geçici süreklilik hali yaşamak için. Yazmak işte tam burada benim tanıdığım en etkili araçlardan, bize bir şeyler gösteriyor yazmak. İtalo Calvino’ya kulak verelim “Bilmediğim şeyleri öğrenmek için yazarım. Pratik ya da çok özel bilgi ya da “yaşam deneyimi” diye adlandırılan daha geniş bilgi, bana yazma arzusu veren şey, öğrendiğimi zannettiklerimi başkalarına öğretme arzusu değil, daha çok yetersizliğimin büyüklüğü.” 2500 yıl önce Sokrates’da felsefesini bildiğini zanneden insanlar karşısında aslında hiçbir şey bilmediğimiz gerçeği üstüne kurmuştu. Hayat bir okyanus. Biz okyanusun zerrecikleri. Kepçemiz var bir katre su almaya gelmişiz. Dem bu dem…

Blog adı: https://serbestklavye.blogspot.com.tr

♥✿⊱╮♥✿⊱╮


Blog Sahibi: Berlin Berlin

Hakkında: Eğlenceli, öğretici çocuk aktiviteleri hakkında yazan blogger, özellikle anneler için harika bir kaynak niteliğinde.

Blog adı: https://berlin7586.blogspot.com.tr



♥✿⊱╮♥✿⊱╮


Blog Sahibi: Eylül Batur

Hakkında: 2008' den itibaren blog yayını yapan blogger, film-dizi tanıtımlarının yanısıra, yaşamdan notlar sunuyor bloğunda.

Blog adı: http://gramofonum.blogspot.com.tr



♥✿⊱╮♥✿⊱╮


Blog Sahibi: Güneş

Hakkında: Blogger, "Hafif ve yerçekimsiz günlük not almalar. İddialı bir şekilde iddiasız blog" diye tanımlamış bloğunu.

Blog adları: https://dukuju.blogspot.com.tr
                  http://kahveicermiyiz.blogspot.com.tr



♥✿⊱╮♥✿⊱╮



Blog Sahibi: Roromiya ZK

Hakkında: "Ben'ce Ben, Ayağımın Tozu,Okuduklarımdan Sesler, İzlediklerimden Satırlar, Sen'ce Ben, Meydan Okumalar" diye bölümlere ayrılmış blogda, kitap, film, yaşam ve challenge' a dair yazılar bulunmakta.

Blog adı: https://ririninrorosu.blogspot.com.tr





Herkese iyi okumalar 📖






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






32 yorum:

  1. Biri hariç diğerlerini takipteydim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel... siz benden önde gidiyorsunuz :) Ben de teşekkür ederim. Sevgiler,

      Sil
  2. Yeni bloglar benim için 😊 paylasmaniz ne güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim :) Paylaştıkça çoğalalım inşallah.. :)

      Sil
  3. Hepsini ilk kez görüyorum hemen bakmak lazım teşekkürler❤

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Güneş' in iki bloğu varmış bilmiyordum ben, ikisini de keyifle izliyorum :)

      Sil
  5. Ben hiçbirini tanımıyordum canım. Şimdi bakayım. Ne güzel, seçimlerini gözüm kapalı beğeneceğimden eminim. Sevgiler arkadaşım .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Ececiğim... beğeneceğini düşünüyorum. :) Kocaman sevgiler benden de :)

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir düşünce bu... Çok zarifsin sevgili Momentos... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim Nessuno 😊 tekrar yazdığın için mutluyum. Müptelaların olacaktır kesinlikle, vesile olursam ne iyi. Sevgiler..

      Sil
  7. Şahane oldu bu blog derlemesi, hepsine uğrayacağım :) Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Ezgiciğim.. Keyifli okumalar.. İzmir' den sevgiler <3

      Sil
  8. Listenizde adımı görmek beni çok mutlu etti. Yazarak birilerine ulaşıp, küçük de olsa bilgi kırıntıları ulaştırabildiysem ne mutlu. Ayrıca yazılarınız da çok kaliteli, güzel ve akıcı. Ayrıca ilk takip ettiğim kişi olarak da bende yeriniz ayrı. Çok teşekkürler. Emeklerinize ve klavyenize sağlık. Teşekkürler ve Berlin'den bolca sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bilgi kırıntıları, günümüz anneleri için özellikle çok önemli göründü bana. Daha çok bloğa ulaşmanız dileğim. Duygular karşılıklı :) Ben de çok teşekkür ederim zarif yorumunuz için. İzmir' den kucak dolusu sevgiler Berlin' e.

      Sil
  9. Çok iyi olmuş. Kaleminize sağlık. Yeni bloglar. Bir ziyaret edelim bakalım. 😊 💕

    YanıtlaSil
  10. duysunlar duymayanlar, öyleyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Halil bey.. yazıları, okurları bol olsun. Teşekkürler 😊

      Sil
  11. yeni gıcır gıcır bloglar tanımak ne güzel..😀takipe aldım,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi, ben de seviyorum yeni blogları tanımayı, okumayı. Teşekkürler Ertuğrul bey 😊

      Sil
  12. Arkadaşları ziyarete gidiyorum. Gitmeden selam vereyim dedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah harika 😊 selamlar, sevgiler üstünüze olsun. Teşekkürler.

      Sil
  13. O zaman ziyarete gidelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, Sevgiler gönderiyorum sevgili Fısıltı :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. BU güzel bloglarla sen de öyle 👍 💗

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H