1 Mayıs 2011 Pazar

kermes

Kadıköy Yoğrutçu Parkında, 30 Nisandan itibaren 7 Mayısa kadar sürecek bir kermes düzenlendi. Ben de, daha önce "ev içi çalışmaları" diye yayınladığım takılarımı orda sergiliyorum. Kermeste sadece el işçilikleri sergileniyor ve Kadıköy Osmanağa Gönüllüler Evi' nin bir çok etkinliğinden biri olan mozaik-cam kesme kursiyerlerinin sergisi bu aynı zamanda. Katılımcıları ve el işçiliklerini sizlerle paylaşmak istedim. Belki yolunuz buraya düşer :)




bu tezgah oldukça tanıdık birine ait (!) :)

 kırık renkli camlardan envai çeşit malzemeye yeni bir kılıf üretiyor kursiyerler..


Vazolar, aynalar, minik el aynaları, mumluklar, herşey bu kırık camlarla kaplanıp, farklı bir giysi kazanmış oluyor.



Kursiyerlerden Nursel hanım

Lale ve kelebek motifleri de çok hoş yansımalar yaratıyor bu haliyle.
 Kursiyerlerden bir arkadaşın annesinin yaptığı el işi takılar

 Aktif Felsefe grubunun standı

 yine Felsefe grubu

grubun en genci (!) hanımefendiden harika el işçiliği örtüler, yastıklar, takılar

 Şengül ve Meryem; iki harika insan :)


Şengül' ün ebru sanatı, Meryem' in şal örgüleri.. sergi masasının hemen arkasındaki ağaca asılarak sergiye ayrı bir renk kattılar :)


Meryem' in boncuk el işçiliği takıları

Ebru çalışmalarına yakından bakış

 Avrasya Şizofreni Derneğinden' de katılımcılar vardı.

 Derneğe üye arkadaşlarımızdan el işçilikleri havlular

 Aşağıda fotoğrafı görülen arkadaşımız (adını unuttum özür) el işçilikleriyle göz doldurdu.


 Lavanta torbaları oldukça şıktı


Avrasya Şizofreni Derneğine gönüllü üye; yazar beyefendinin kitabı.





1 Mayısı rengarenk balonlarla keyfini çıkartan minik kız çocuğu :)

 Dernek Gönüllülerinden bir kaçı ahbaplarıyla sabah kahvaltısında

ve FB lilerin maç öncesi heyecanları

Ve yüzlerce insan kalabalaığından;

 geriye bir sürü boş bira kutusu, votka şişeleri,

ve yığınla çekirdek çöpleri kaldı....




{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-




(not1; fotoğraflar M©MENT©S objektifinden)

10 yorum:

  1. Nasıl yani?
    Hem şiir yazabiliyor!!
    Hem fotoğraf çekebiliyor!!
    Hem el işi yapabiliyor!!
    Hem genç, hem güzel!!
    Yok artık Momentos!!!
    Yooo...
    Keşke iki ayağına basmakla kalmayıp, kollarını da cimdikleseymişim!!!
    Yooooo...
    İnanmıyorum yaaa... Şimdi aklıma geldi... Bi de...
    Şahane şarkı söyleyebiliyor!!!
    Momentos,
    Söyler misin lütfen?
    Bu Kadıköy'deki Yoğurtçu Parkı nerede?
    Ve Momentos hangi günler oradaa???

    YanıtlaSil
  2. HayalKahveeemmmmmm... abartma üstadım beniimmm :)))))
    bir dahaki sefere kalkan giysem iyi olcak anlaşılan :))) halim fena :))

    Fenerbahçe stadına yakın, kurbağalı derenin hemen yanındadır bu park efenim.. ve ben dünden itibaren önümüzdeki cumartesiye kadar orda olacağım :))) bekleriimmm

    YanıtlaSil
  3. güzel çok güzel ...(çöpler dışında)

    YanıtlaSil
  4. Öz'üm, güzelim park 2 saat içinde çöplüğe döndü..

    YanıtlaSil
  5. Tebrikler mom. Şeytanın bol olsun :)

    YanıtlaSil
  6. Dilo; sağol da baksana havaya yağmurlar başladı.. açık havada olduğundan dolayı ben cumartesiye kadar gidemeyeceğim sanırım.. :)) Tekrar teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. o tanıdık birinin tezgahına daha yakından baksaydık :)
    çok güzel kareler momentosum,on parmağında on marifet...
    yumuşacık yüreğinle hem de...

    YanıtlaSil
  8. Ebrulim :)) benim sana bir bileklik borcum var.. ve düşündüm de sana bunu Turgutreis' te vermeliyim.. :))
    (teşekkürler, çok çok sağol)

    YanıtlaSil
  9. Canım bu kermes çok güzelmiş, evlilik hazırlıkları derken giremedim bu aralar çok geç gördüm kusura bakma :/ ben hep çok severdim kermesleri insanların el emeklerinin sergilendiği bir yer olduğu için en çok da. Satılan her şeyin bir hikayesi var gibi gelir bana. Hele senin yaptıklarını görüp içlerinden birini almayı çok isterdim çok manalı olurdu benim için ve de hatırası olurdu :)) ellerine sağlık canım fotoğraftan göründüğü kadarıyla çok güzeller.

    YanıtlaSil
  10. Biliyorum Giz, epey telaştasın :)) inşallah şu telaşlar bitsin belki görüşürüz, belki ben sana kargoyla gönderirim bir minik hatıra :)))) belli mi olur değil mi? Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H