24 Temmuz 2017 Pazartesi

gitme







          Gitme !
          Yalnızlığım çoğalıyor,
          Kapıları kapalı bahçemde.

          Gitme !
          Hızla büyüyor
          İçimde bir çiçek
          kökleri zehir zemberek.

          Gitme !
          Sana ulaşamayan
          pulsuz mektup gibi
          her defasında
          adrese teslim oluyorum.

          Gitme... bensiz kalıyorum.



           M©MENT©S












{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: fotoğraflar ​M©MENT©S​ arşivindendir.
      



38 yorum:

  1. Merhabalar.
    Gidenin ardandan kalan yalnızlığı ve yalnız kalmanın insan ruhunda oluşturduğu izlenimleri anlatan duygu yüklü güzel bir şiir okudum. Kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

    Ayrılıklar konusunda her zaman şu gerçeği dile getiririm: "Gitmek mi kolay, kalmak mı kolay?" diye. Ya da hangisi zordur? Diye. Her iki fiil de insanın canını acıtır. Ama en çok kalanın canını acıtır. Gitmektir kolay olanı, kalmaktır zor olanı... Herkes kalmaya cesaret edemez; çünkü, kalmak insanın canını daha çok acıtır.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep bey, sanırım kalmak daha zor... tabii tüm bu yazdıklarımız o olaydaki bilinmeyen detaylara bağlı.

      Beğeniniz ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
      Saygılarımla,

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz sayesinde sayfanızı görme fırsatı yakaladım.
      Yorum ve beğeniniz için teşekkürler.

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Gidişiyle bir şiir ortaya çıkar, en iyi yanı da budur.

      Sil
  4. Çok güzel. Yüreğinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğeniniz mutlu etti.
      Sevgiler yürekten.

      Sil
  5. Bensiz bırakmasa bu gidişler... Kaleminize, yüreğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk etapta öyle sanıldığı ama sonradan çok güçlü bir "ben" ortaya çıktığından yararlı bir duruma dönüşüyor sanırım bu.
      Çok teşekkür ederim. Sevgiler,

      Sil
  6. Bu yaz herkesi çeşitli biçimde etkiliyor.
    Son satır çerçevelik💟

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyarette bulunduğum Çeşme/Ildır' da yukardaki fotoğrafı çektiğimde, güneşin hüzünlü gidişi etkiledi. Şiir zaten önceden yazılmıştı, fotoğrafa atfettim :)
      Çok teşekkürler beğeni ve yorum için.

      Sil
  7. Vedalar ve gitmeler çok üzer ya beni :(Genel olarak mantıklı biriyimdir ama zor çıkartırım sevdiklerimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de, mecburiyetten doğan vedalar daha fazla üzer. Diğerinde insan kendini toparlıyor yine de :)

      Sil
  8. Hepimiz ayrı yorumlayacağız tabii ki de. Ben güneşin her gün terk etmesine alıştım da, ya bir gün gelmezse diye üzülürüm. Nihayetinde ihtiyaç duyduğumuz, alıştığımız, yokluğunun kocaman ve kara bir delik bırakacağını bildiğin gitmelerdir benim en korktuklarım. Ben hemen ayağa kalkamam zira çok bağlanırım.
    Şiirlerin; bir tüyün sanki dans ederek yere varması gibi, yormayan derin bir anlatım, hüzünlü ve çok etkili. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatımızın odağına yerleştirince, gittiğinde güneşin yokluğu kadar bir karanlık söz konusu oluyor elbet. Ama zaman ilerleyince kabul edişler daha etken oluyor duygularımızda. Sanırım biraz daha cimri olmamız gerekiyor, ne kadar vaktimiz var bilmiyoruz... yeniden yine ayağa kalkalım ve aldığımız kocaman nefesle göğsümüzü dolduralım.

      Ne güzel bir tanımlama yapmışsın yazdıklarımla ilgili... kocaman ve sevgiyle kucaklıyorum seni sevgili Ece :)

      Sil
  9. Kaleminize, yüreğinize sağlık... Fotoğraflar nereden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler... Fotoğrafları iyi ki hatırlattın, not düşmemişim altlarına. Çeşme' ye bağlı Ildır köyünde bulunan antik kent Erythrai' den. Keçi gibi tırmanıyorsun harabeleri ama tepeye geldiğinde manzaraya değiyor doğrusu. Kesinlikle buralara gelip görmelisin. :)

      Sil
    2. Şahane görünüyor gerçekten. Umarım bir gün...

      Sil
    3. Buralara gelinceye kadar sana sanal bir tur yaptırayım o zaman.. :)

      http://www.mekan360.com/360fx_sanalturgezi_cesmeildirierythraiantikkenti-sanalturgezi.html

      Sil
  10. Allah korusun yanlış adrese ulaşırsa ya o mektup,hem illa iadeli taahütlü mü yollamak zorundasın :)
    Güzel şiir be,ben hala bekliyorum bir gün gelir diye.Neyi,kimi? Belki de Godot'yu. Sagi Godot neydi ? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış adrese de gitse, ordan da bir hikaye çıkarırız hem yaşım iadeli taahütlüye müsait biliyorsun :P

      Ah o Godot yok mu? Ömrümüzü yedi :)

      Sil
  11. Çok güzeldiii :) tüm yollarin sana cıkıyor biri gittiginde dimi :) eline saglk

    YanıtlaSil
  12. Gitmek isteyeni vazgeçirmek gerçekten zor. Hadi vazgeçti diyelim, belli bir zaman sonra yine gitmek isteyecek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum size... Hoşgeldiniz bu arada.

      Sil
  13. Gitme, bensiz kalıyorum... Hofff! İçim cızladı. Nasıl gerçek, nasıl hissedildiği gibi okunan bir ifade. Vuruldum... :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duyguyu okuyana geçirebiliyorsa ne iyi. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuza.

      Sil
  14. Affedersin Momentos, bu etkileyici şiirinin yazılma yılını öğrenmemde bir mahsur var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tabii ki :) 2009 senesinde yazmıştım.

      Sil
    2. Momentos şu sağ tıklamayla kopyalamayı engellemeyi kaldırsan keşke:)

      Bak şimdi... Şiiri tüm romantikliğimle okuyordum tamam mı? Tam pulsuz mektup demişsin ya hani, birdenbire gerçek dünyaya döndüm. (şiirden alıntı yapamayacağım işte şimdi:)

      Pulsuz bir mektup gibi ulaşılamayınca adrese teslim oluyor ya... Günümüz dünyasında yazılan maillerin gönderilen adrese iletilemeyip hata vermesi vaziyeti aklıma geldi.

      Düşünsene, bir aşk meyili yazmışsın, göndermişsin.Bir bakıyorsun mail adresi hata veriyor ve muhataba yazdığın iletilmiyor.

      Bu durum senin şiirindeki duyguyu hissettirir mi?

      Sil
    3. Aaa ilahi, tabii ki hissettirir :)

      Üstelik daha kötü olur. Adresi yanlış alma ihtimalinden çok ya o kişi, mail gönderen kişiyi engellemişse :)
      Demem o ki, o duygudan daha fazlasını hissettirir.

      Sil
  15. Gidenle beraber seninde yarın gidiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gidiyor... üzücü yanı da bu değil mi?

      Sil
  16. Çok güzel bir siir kaleminize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorum ve ziyaret için. Sevgiler,

      Sil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H