21 Haziran 2017 Çarşamba

Mutluluk

Uzun zaman sonra, tekrardan evimdeyim.
Valizimi boşaltayım, çamaşırları da yıkayayım falan derken,
Anca oturdum çalışma masamın başına.
Karşımda resimde gördüğün biblo:
SENI MUTLU EDENİ DAHA ÇOK YAP
Diyor.



Defalarca duyduğum bu söz, bu sefer farklı etki ediyor.
Normalde hayatımda eksikliğini hissettiğim şeyler üzerine meditasyon yaparım.
Yolumun tıkandığı noktalarda kendimi geliştirip sorunlar olarak algıladıklarımı aşmaya çalışırım.
Fakat son zamanlar o kadar yoğun geçti ki,
Düzenli bir şekilde yapmak istediğim birçok şeyi yapamadım.


Ortam müsait olduğundan hayallerimin de ötesi güzellikte olan yerlerde yürüyüşler yapabildim sadece.




Bir şey düşünmeden. Kendime bir hedef koymadan. Adım sayacıma bakmadan.
Sadece yürüyüp bu sonsuz yeşilliklere bakarak hayran kaldım.
Önce içimde bir şükran duygusu doğdu, etrafımdaki bu doğaya
ve hayata, bir süre burada olmamı sağladığı için şükrettim.
Bu duyguyu hissettikçe, uzun zaman sonra içimde umut, sevgi, heyecan, merak gibi duygular canlanmaya başladı.
Yanlış anlama.
Bunları normalde hissetmiyorum demek istemiyorum.
Ama yürürken gözümden yaşlar süzülecek yoğunlukta hissetmiyorum.

Farkına bile varmadan bu duygulara odaklandım,
ertesi güne acaba ne hissedeceğim heyecanı ile uyanmaya başladım.
Ve ben farkında bile olmadan,
Mucize diye adlandırdığım minik minik şeyler olmaya başladı,
Kendiliğinden.

Duygularım, düşüncelerim ve dış dünya hizalandı sanki.
Ve Izmir’e döndüm.
Masamda duran bu yazıyı gördüm.
Ve şimdi ne demek istediğini daha iyi anlıyorum.

Özel olduğuna inanılan, yazın bu ilk gününde niyetim, beni mutlu eden şeyler aracılığı ile hayatı deneyimlemek, kendimi keşfetmek ve hafiflemek.   



                                                                    
{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-



not: kullanılan fotoğraflar miia.stella 'ya aittir.




36 yorum:

  1. Hoşgeldin Mia :)
    "Duygularım, düşüncelerim ve dış dünya hizalandı sanki." yazmışsın ya, bu çok değerli bir farkediş diye düşündüm. Teşekkürler paylaşımın için. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşdöndümm :)
      Aklıma dersler geldi benim de onu yazarken..
      Bana duygularımı paylaşacak bir alan yarattığın için ben teşekkür ederim =*

      Sil
  2. Ben de bir hafiflesem. O kadar gerginim ki şu aralar, hiçbir şeye odaklanamıyorum. Tatilin faydası olur umarım😊 Yazı düşündürdü beni, fotoğraf kareleri de çok güzel... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Tatilin harika, hafifletici ve rahatlatıcı olmasını diliyorum 😊 sevgiler

      Sil
  3. Deneyimlemek önemlidir.Bu ara ben de yeni yeni şeyler deneyimliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh ne güzel! yorumdaki güzel enerjiyi buradan hissettim :)
      Bence yaşam amaçlarımızdan biri de deneyimlemek

      Sil
    2. Evet izliyorum seni, attığın adımlar da bence hem sana uygun, hem de geliştirecek yönde :)

      Sil
  4. Çok güzel ve duygulu bir yazı paylaşmış bizimle Miia, tabii ki çıkarımlarım oldu ve teşekkür ediyorum. İkinize de sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Ne mutlu bana <3 Sevgiler <3

      Sil
    2. Bizden de sevgiler sana :)

      Sil
  5. Adım sayacı ne yahu at onu gitsin. Bibloyu da mezar taşına benzettim. Ölümden bahsede bahsede kafamıza soktu Momentos abla napalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şehirde motivasyon oluyor ya sayaç, öbür türlü evden hiç çıkmak istemeyebiliyorum.
      Ilham verici bir mezar taşı o zaman =p hmm... fena fikir değil.

      Sil
    2. Aaa haşa Balthuscuğum.. pesimistlik deyince üstüne yok senin... benim esamem bile okunmaz :)

      Sil
  6. Ben de beni mutlu eden şeyleri daha çok yapacağım.Genelde yapıyorum sanırım.Her güne güzel uyanıp önce kendimi sonra etrafımızdakileri keşfe çıkacağım.Bu arada fotoğraflar da insanda o yeşile doğru koşma hissi uyandırıyor. Güzel bir paylaşım olmuş.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mii?? Ben ki pek koşmam, aynı şeyi hissettim oradayken :)
      Güne bu şekilde başlayınca, o gün de bize kendini daha bir farklı sunuyor sanki. Veya belki biz normalde görmeyeceğimiz şeylere dikkat ediyor oluyoruz.
      Teşekkürler

      Sil
  7. Mia uzun bir aradan sonra yuvasına dönmüş. Özletmişti kendini.
    Yazısı düşündürüyor, sorguluyor, değerlendiriyor.
    Sevgilerimi iletiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog dünyası benim için yeni bir deneyim, adım atmaya cesaret edemediğim alanlardan bir tanesiydi, Momentos bilir yazılarımı paylaşma konusunda ne kadar tereddütlerim olduğunu, fakat bu yolculuğa sizlerin arasında başlamak o kadar güzel ki, bu konuda çok şanslı hissediyorum.
      Teşekkür ederim, sevgiler <3

      Sil
    2. Mia buraya yazı yazdığı zaman kendimi yenilenmiş ve iyi hissediyorum Makbule hanım :)

      Sil
  8. Belki de hayatla akmak dedikleri, tam da bu yaptıklarındır değil mi? :)

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel bir paylaşım olmuşşş :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  10. Çok içten bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  11. Valla insanın içi değişince, dışı da değişiyor. Sen kendini değiştirirsen, her şey değişiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle :) Kendimiz değişince, gerisi de kendiliğinden değişiveriyor

      Sil
  12. Ne kadar güzel bir hissi deneyimlemişsinizdir. O güzel duygu umarım hep kalbinizde kalır...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi çok güzeldi :) o günden beri kalbimi tüm duygulara açık tutmaya çalışıyorum ben de.
      Mutluluğumuzu ve sevgimizi paylaştıkça çoğalması ve hepimize ulaşması dileği ile <3 sevgiler

      Sil
  13. Balthus'un dediği gibi adım sayacını at gitsin, yürüyüş sırasında çıktığın duygusal yolculuk için fazla mekanik....
    Bu duygusal yolculuğu çok güzel anlatmışsın sevgili Mia.....
    Fekaaaaat gün ve gece 21 haziranda değil 21 mart ve 23 eylülde eşitleniyor (ekinoks)......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çok doğru, teşekkür ederim belirttiğin için, gündüzün en uzun olduğu gündü, hemen düzeltiyorum :)
      Anlıyorum ne demek istediğinizi Balthus ile, lakin adım sayacı olmasa, ben bu sıcakta, hele hele şehir merkezinde hayatta evden çıkacak motivasyonu bulamam =p

      Sil
  14. Çok yazarlı bir blogmuş burası bu sayede öğrenmiş oldum. Hayata pozitif bakabilsek her şey pozitif olacak aslında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hayatı daha pozitif algılayabilsek, deneyimlerimiz de bundan etkileniyor otomatikman.

      Sil
  15. fotolar nereeee :) yürünmez mi ordaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilk resim Lüksemburg, 5 dakika yürüdükten sonra, ikinci resim Belçika. :)

      Sil
  16. Cümleyi sevdim.
    Unutmak istemediğim için not aldım :)

    YanıtlaSil
  17. Çok sık takip edemediğimden dert yanıyorum şuan. Ama çok yakın hissettim kendimi bu yazıya yaşadıklarımı hislerimi ve duygu dünyamı. Özlemişim açıkcası çok.. çok..

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H