24 Şubat 2012 Cuma

şiir işliği (1)*










                         Hangi hayal



                    Acı kusar rengini gecelere
                    Sabahın suçu yoktur ama
                    yine de gider gümbürtüye.

                    Elimi uzatsam
                    avucumda tutabilir miydim?
                    Hangi hayal sığar ki içine...

                    Yürür aklım
                    bakmadan prangasına
                    Yalnızlık takılır
                    bir kılçık gibi boğazıma.

                    Tuz basmalı, tütün sarmalı
                    en iyisi budur bu yaraya.

                         

                 Momentos (S.Ö.)





{ಠ,ಠ}
|)__) 

-”-”-



(not: Kullanılan resim, sanatçı Marc Chagall' ın Les Amoureux adlı eseridir.Google görsellerden alıntıdır.)
(*) : Şiir işliği başlığı altında, daha önce yayınlanmış ve ilk defa yayınlanacak tüm şiirlerime yer vereceğim.



4 yorum:

  1. Çocukluğumuzda elimizi çok keserdik. Hemen tütün basardık. Çünkü biz tütün yetiştirirdik.

    YanıtlaSil
  2. Profösör tütünü bilmiyorum ama çocukluğumda annemden gizli çıktığım terasta ayağım kayıp apartman boşluğunu koruyan camlara çarpınca elim kesilmişti ve komşu teyzeden yardım istemiştim annemin haberi olmasın diye. Kadıncağız o derin kesiklere tuz basınca "yandım Allah" nidası çıktı ağzımdan doğal olarak.. o nasıl bir acıydı anlatamam.. gittiğimiz eczanedeki eczacı da pansuman yaparken "bari bir de karabiber bassalarmış yaraya" deyince hepimiz gülmüştük :))) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Tam çıkarken bir şiir buldum, sevindim. Güzeldi. Yaralar... dıştaki yaraları tercih ettiren iç yaraları geliverdi aklıma. Kaleminize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Ece, (ne güzel daha önce hiç Ece isminde tanıdığım biri olmamıştı😊) Hepimizin icinde ne yaralar var. Dediğiniz gibi dıştaki yara kabuklamir geçer ama içteki geçmiyor. Yorumunuz sağlık.

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H