20 Şubat 2012 Pazartesi

alnı hülyalım






Sen İstanbul'dasın diye memnun ağaçlar
Sen varsın diye insanlar iyi
Böcekler yeşil yeşil
Karıncalar sevimli
Çiçekler burcu burcu
Kime söyleyebilirim senden başka
Denizin mavisini
Dondurmacının kutusunu
Çamların sesini.
Gül bahçeden
Kim anlar kağıt helvalarının hikayesinden
Kim iki kahvede saadeti kilitlemiştir
Kim sever o ince minareyi,
Yüksekkaldırım' ı, 
Çingeneleri

Alnı Hülyalım
Önümden insanlar geçiyor
Tanıyorum hepsini
Ama kim bunlar
Niçin koşuyorlar şehre
Bu yüzlerindeki rahatlık neden..
Ben mesutken bile rahat değilim.


Sait Faik Abasıyanık



{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-








(Not: Fotoğraf google görsellerden alıntıdır.)




4 yorum:

  1. Bu yüzlerindeki rahatlık neden..
    Ben mesutken bile rahat değilim.

    çok güzel!

    YanıtlaSil
  2. Ben de o satırı çok sevdim Buket.. bir de şunu

    "Kime söyleyebilirim senden başka
    Denizin mavisini"

    YanıtlaSil
  3. Kim sever o ince minareyi,

    yüce duyguların zerafetini de şiirine katmış şair. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. Değil mi Profösör, İstanbul siluetinin vazgeçilmez işaretleridir onlar.

    Teşekkürler ziyaretiniz için.

    YanıtlaSil

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-


Dikkat Spama düşen yorumlar denetimden geçerek yayınlanacaktır.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F

:Y

:A

<3


:T

:H