15 Nisan 2010 Perşembe

bugün 1. gün



 *****************

Hayatımın birinci günü... dün saat 11.00 sularında annemle bir bütün olduğum bedenden dışarı çıkmışım, yıllar geçti...uzun, heyecanlı, korkulu, sevinçli, mutsuz, mutlu, başarılı, başarısız, neşeli, tutkulu, herşeye aşk dolu...

Şikayetim yok... keşkelerim yok... kendimi artık sakin, huzurlu bir göl kenarında gibi hissediyorum. Büyük kavgalardan uzak (anlık minik kızgınlıklar sanırım hayatın gidişatıyla ilgili bir de burcumla :) ).

Tek bir dileğim var, o da ben de saklı..

Pastayı üfledim, şimdi ağzımda hayatım boyu çok sevdiğim çukulata tadı ve yüzüme yayılan gülümseme ile başbaşayım.




ANNE !... BABA !... BENİ DUYUYOR MUSUNUZ? TEŞEKKÜR EDERİM SİZLERE...






{ಠ,ಠ}
|)__) 
-”-”-






not: görsel Google' dan alıntıdır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

{ಠ,ಠ}
|)__)
-”-”-